Pemberian Diberkati, Doa diiringi...

Assalammualaikum.., Sesiapa yang masih terfikir hadiah istimewa yang mahu diberikan kepada orang tersayang.. Helwani Chocolate Shop menyediakan pakej hamper & hadiah dari produk Yayasan Restu. Pemberian hadiah dari coklat & bunga mungkin kedengaran biasa. Kami mempromosi pemberian yang bermakna dan insyaallah diberkati dari produk Al-Quran & Hadis. Produk Al-Quran Mushaf Malaysia, Yassin, Surah Pilihan, Ratib Al-hadad  keluaran Yayasan Restu mempromosi seni islam & kehalusan seni melayu. Sila layari http://yrpublications.blogspot.com/ untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produk YR dan http://www.restu-art.com/index.php untuk pelbagai info dan program yang dijalankan Yayasan Restu.
Tempahan boleh dibuat sama ada untuk majlis kesyukuran, kelahiran, sambutan Hari Raya Aidilfilti, Aidiladha, Maulidur Rasul, Awal Muharram, majlis graduasi dsb.
Istimewa pemberian kepada yang tersayang, keluarga dan sahabat handai.  Hadiah hari jadi, hadiah persaraan, pemberian hari guru, hari ibu, hari bapa, hari ulangtahun perkahwinan, hadiah perkahwinan, 'doorgift' pelbagai majlis dll. Tempahan juga boleh dibuat sama ada dalam bentuk hamper atau produk. Penghantaran melaui kurier & pos diseluruh Malaysia bagi produk Al-Quran, Surah Pilihan, Yassin dll. Untuk produk dalam bentuk hamper dan bakul hadiah, penghantaran dilakukan di sekitar lembah Klang..

No comments: